Nezáleží jen na reklamě a na prvním dojmu, ale i na tom, co přijde po nich


Všichni se snažíme dbát na to, jak vypadáme a jak působíme na své okolí. Přirozeně nám totiž záleží na tom, jaké mínění o nás mají ostatní lidé. Tím spíše, pokud podnikáme a ostatní lidé jsou našimi potenciálními zákazníky, a tedy i zdrojem naší obživy. V tom případě se nejen snažíme dobře vypadat a chovat se tak, abychom http://neviditelnypes.lidovky.cz/uvaha-abychom-umeli-vice-nez-internet-d8f-/p_spolecnost.aspx%3Fc%3DA170329_204200_p_spolecnost_wagsvým jednáním oslovovali své potenciální zákazníky, ale také nám jde o to, aby na ně stejně působilo i naše podnikání a naše zboží. Zkrátka by mělo být takové, aby oslovilo zákazníka, aby se v něm shlédnul a řekl si, že to je služba anebo zboží, které je mu blízké, a tudíž se mu líbí a chce je vlastnit.

balíček

O nic jiného zde vlastně nejde. Na této existenciální potřebě obchodníků stojí jejich obchody – a nezáleží na tom, zda jsou majitelé extrovertní či introvertní typy lidí, záleží jen na tom, aby na své zákazníky udělali ten nejlepší dojem, a to adekvátním způsobem, protože je jasné, že zákazníci obchodu s kosmetikou pro děti a zákazníci tetovacího studia se budou pravděpodobně poměrně lišit. A tuto odlišnost je třeba postihnout. Na ní totiž stojí celá podstata reklamy – dát zákazníkovi najevo, že toto zboží a tato služba je to pravé, co ho oslovuje, co v životě hledá a co musí mít.

sáček

Nicméně dobrý dojem můžeme jako podnikatelé dělat nejenom skrze reklamu. Mnoho lidí vybraný obchod osloví například i tím, jaký je jeho zákaznický servis, jaký je jeho přístup k lidem, kteří jej navštíví a jaká je kvalita jeho zboží. A to zahrnuje další širokou paletu možností, co směrem k zákazníkům zlepšit od rohožky pod dveřmi prodejny až po sáčky se samolepící klopou, které chrání odesílané zboží. Na místě tedy je nic nepodcenit.